Järjestösihteerin mietteitä

Syksyn tuulien jo puhaltaessa, on mukava taas palata kesäloman lämmöstä arkeen. Arki tarkoittaa tänä syksynä muutakin kuin perusrutiineja opiskelussa ja kokoomustyössä. Tänä syksynä ilmassa on aistittavissa odotusta ja innokkuutta, joka puhkeaa (ruis-)kukkaan viimeistään ensi huhtikuun 17. päivä.

Tänä syksynä on luvassa perinteitä, mutta myös uusia juttuja. Syksyllä kokoomusnuoret järjestävät Keski-Suomessa uusien illan, osallistuvat erilaisille messuille, kokoontuvat vuosikokoukseen ja lisäksi tapahtuu paljon muutakin toivotalkoista perinteisiin porvaribisseilyihin. Vuosikokouksessa valitaan piirille uusi hallitus, joka lähtee innokkaana kohti ensi huhtikuussa pidettäviä eduskuntavaaleja. Kaikkia keskisuomalaisia kokoomuksen ehdokkaita ei olla vielä nimetty, mutta kokoomusnuorten oma Leksa ainakin teetättää nuorekasta vaalityötä.

Uusia ja innokkaita jäseniä kutsutaan mukaan toimintaan. Vanhoja ja kokeneita konkareita kannustetaan jatkamaan arvokasta puoluetyötä. Minkälainen kokoomusnuori onkaan, meillä Keski-Suomen kokoomusnuorissa tilaa riittää jokaiselle tulevaisuuden toivolle. Me lähdemme innoissamme aloittamaan syksyn toimia katse tiukasti kiinnitettynä jo ensi kevään aurinkoon sekä siihen palkintoon, joka talven ajan kestävällä työllä, yhdessätekemisellä ja -olemisella saavutetaan.

Tehdään tästä syksystä ja tulevasta talvesta mainio! Yhdessä se onnistuu.