Kenttä kuntoon -koulutus 30.3.

Tiistaina 30.3. klo 18.00 alkaen kokoomusnuoret järjestävät kovatasoista koulutusta järjestötoiminnasta! Kenttä kuntoon -koulutus järjestetään ravintola Mirkan kabinetissa osoitteessa Tapionkatu 4 A 6, 40100 Jyväskylä. Koulutukseen puhujiksi saapuvat Kokoomuksen Nuorten Liiton viestintäpäällikkö (ja Keski-Suomen Kokoomusnuorten entinen puheenjohtaja) Heikki Sivonen sekä Kokoomuksen Nuorten Liiton järjestöpäällikkö Piia Palmgrén.

Viestintäpäällikkö Heikki Sivonen kouluttaa jäsenistöämme sosiaalisesta mediasta ja siitä, miten sosiaalista mediaa voi hyödyntää järjestötoiminnassa. Järjestöpäällikkö Piia Palmgrén puhuu jäsenhuollosta sekä kouluttaa muun muassa esiintymisestä.

Tämä koulutus on ainutlaatuinen tilaisuus, ethän halua jättää sitä väliin? Niin vanhat kuin uudetkin toimijat ovat erittäin tervetulleita. Takuuvarmaa on se, että tässä koulutuksessa opitaan paljon uutta, tutustutaan muihin toimijoihin ja pidetään hauskaa!