Keski-Suomen kokoomusnuoret eduskunnassa

Keski-Suomen Kokoomusnuoret vierailivat eduskunnassa 14.10 Sinuhe Wallinheimon vieraana. Matkaan lähdettiin hyvissä ajoin jo klo 5.30, jotta varmasti ehdittäisiin paikalle ajoissa. Ensimmäisenä meillä oli ohjelmassa puoluetoimistossa vierailu, jossa meidät vastaanotti Jyväskylän oma tyttö Hennariikka Andersson. Puoluetoimistossa vierailu oli monelle ensimmäinen kerta ja varmasti mieluinen.

Puoluetoimistolta matkaa jatkettiin itse kohteeseen eli eduskuntaan. Siellä kiersimme opastetussa seuravassa edukunnan läpi, josta siirryimme edukunnan ravintolaan syömään yhdessä Sinuhen kanssa. Mielenkiintoisten keskustelujen lomassa kabinettiin saapui yllätykseksemme myös Ben Zyskowicz.

Mahat täynnä oli hyvä siirtyä seuraamaan täysistuntoa, jossa keskustelun aiheena oli fennvoima. Keskustelu oli kiivasta ja mielenkiintoista seurata. 16.30 lähdimme matkaamaan hyvillä mielin takaisin Jyväskylää.

Kiitos kaikille vierailulle osallistuneille! :)

Keski-Suomen kokoomusnuoret eduskunnassa