Kannanotto

20.12.2010

Julkaisuvapaa heti

KESKI-SUOMEN KOKOOMUSNUORET TUKEVAT ESSI PÖYSTIÄ JA LEO URPILAISTA EDUSKUNTAAN

Keski-Suomen Kokoomusnuorten piirihallitus on päättänyt tukea Keski-Suomen Kokoomuksen nuoria ehdokkaita eduskuntaan vuoden 2011 vaaleissa. Keski-Suomen Kokoomuksen kaksi nuorta ehdokasta ovat 23-vuotias Essi Pöysti Jyväskylästä ja 28-vuotias Leo Urpilainen Kinnulasta.

- Essi ja Leo ovat molemmat saaneet jo tähän mennessä vahvan tuen monilta yksittäisiltä kokoomusnuorilta Keski-Suomessa. Essin vahvuutena on tärkeä sairaanhoitajan ammatti ja lisäksi valovoimainen tapa ilmaista mielipiteensä. Leo puolestaan edustaa vahvaa poliittista osaamista, onhan hän toiminut lukuisissa niin kokoomusnuorten kuin kokoomuksenkin luottamustoimissa, Keski-Suomen Kokoomusnuorten puheenjohtaja Pirita Lindell toteaa.

- Molempien ehdokkaiden näkyvimpänä vahvuutena on nuori ikä. Eduskuntaan on vihdoin saatava kattava nuori edustus konkareiden rinnalle. Kokoomusnuorten luotto ja usko nuorten ehdokkaidemme läpimenoon on vahva, Lindell summaa.

Lisätietoja:

Pirita Lindell