Keski-Suomen Kokoomusnuorten Sinikynäkerho

Perinteisen Keski-Suomen kokoomusnuorten Sinikynäkerhon on aika kokoontua jälleen.

Sinikynäkerho kokoontuu syyskuussa kaksi kertaa. Ensimmäinen kokoontuminen on jo huomenna keskiviikkona 15.9. kello 18.00 ja toinen siitä viikon päästä keskiviikkona 22.9. myöskin kello 18.00. Kokoontumispaikkana toimii tuttu ja turvallinen piiritoimisto (Tapionkatu 4 A 6, 40100 Jyväskylä.)

Sinikynäkerho valmistelee Keski-Suomen kokoomusnuorten aloitteet marraskuussa Kouvolassa pidettävään Kokoomuksen Nuorten Liiton liittokokoukseen. Huomenna pyrimme ideoimaan aloiteaiheet ja valmistelemaan yhden aloitteen. 22.9. valmistelemme vähintään toisen aloitteen. Toki aloitteita tehdään useampikin, jos ideoita riittää!

Jos siis olet kiinnostunut todellisesta vaikuttamisesta ja kokoomusnuorten yleisistä linjauksista, saavuthan mukaan tärkeään aloitetyöhön. Itse liittokokousedustajat valitaan lokakuun lopussa pidettävässä piirikokouksessa, mutta kannattaa osallistua aloitteiden valmisteluun. Osanotto aloitteen valmisteluun otetaan yleensä huomioon jaettaessa liittokokousääniä.

Nähdään Sinikynäkerhon merkeissä! Tarjolla jotain pientä iltapalaa.