Kokoomuksen puoluekokous Jyväskylässä – Lauantai-ilta 12.6.

Hyvät puoluekokousedustajat ja muut puoluekokoukseen osallistuvat,

Keski-Suomen kokoomusnuoret ja Jyväskylän kokoomusnuoret ovat varanneet kokoomusnuorison käyttöön yökerho Kharman puoluekokouslauantaina 12.6. Samaan aikaan järjestetään puoluekokouksen virallinen iltajuhla Paviljongissa, mutta paikalliset nuoret ovat halunneet järjestää muille kaupunkiin saapuville nuorille vaihtoehtoisen kohtaamispaikan lauantai-iltaan. Toki viestiä saa välittää muillekin puoluekokousedustajille ikään katsomatta. Kharmaan sisäänpääsy tapahtuu 12.6. siten, että puoluekokouksessakin rintaan kiinnitettyä nimikylttiä näyttämällä pääsee klubille sisään maksutta klo 21.00 alkaen. (Kharma avaa ovensa muulle juhlakansalle vasta klo 22.00, jolloin sinne maksaa sisään ja joutuu jonottamaan ihan normaalisti.)

Kello 22.00-24.00 yökerhon yläkerrassa sijaitseva Lounge Club on varattuna pelkästään kokoomuslaisille eli sinnekään ei pääse sisään ilman puoluekokouksen nimikylttiä. Puoluekokouslauantaina Jyväskylän yössä on varmasti liikkeellä tavallistakin enemmän porukkaa, joten niille jotka eivät jaksa jonotella myöhemmin baareihin sisään, suositellaan saapumista yökerho Kharmaan ennen kello 22.00. Seura paikan päällä toki on myös mitä hienointa! Tule siis juhlimaan nuoremman polven porvarien kanssa Kharmaan 12.6. Osoite on Väinönkatu 32 eli kyseinen yökerho sijaitsee aivan keskustassa.

Lisätietoa puoluekokouksesta ja alustava ohjelma Kokoomuksen sivuilla www.kokoomus.fi/puoluekokous, lisätietoja kauniista puoluekokouskaupungistamme Jyväskylästä www.jyvaskyla.fi.

Kharman iltamenoja koskevissa kysymyksissä otathan yhteyttä Keski-Suomen kokoomusnuorten järjestösihteeriin Teresa Pohjolaiseen teresa@kokoomusnuoret.fi tai p. 044 519 1288

Puoluekokouksessa nähdään!