Kokoomusaatteen aakkoset – onko aatteelle sijaa käytännön päätöksenteossa?

Mitkä ovat Kokoomuksen aatteet? Miten ne heijastuvat kansanedustajien, eduskuntaryhmän ja ministereiden tekemiin päätöksiin? Vai onko aatteille todella sijaa vallan kabineteissa?

Aatteista ja päätöksenteosta saapuvat Jyväskylään Keski-Suomen Kokoomusnuorten kutsumana puhumaan Kansallisen Sivistysliiton koulutuspäällikkö Olli Rytkönen ja Kansallisen Kokoomuksen eduskuntaryhmän poliittinen sihteeri Saara-Sofia Sirén.

Kokoomusaatteiden aakkosiin tutustumme ensin koulutuspäällikkö Olli Rytkösen osuudella, jossa perehdymme tarkemmin siihen, minkälaisia aatteita kokoomuslaiseen politiikkaan liittyy. Tämän jälkeen poliittinen sihteeri Saara-Sofia Sirén tutustuttaa osallistujat eduskuntaryhmän työhön ja pohtii aatteiden merkitystä käytännön politiikassa.

Tule kuuntelemaan ja haastamaan itsesi ja muut aatekeskusteluun!

Ilmoittautumiset 3.5. mennessä ottaa vastaan piirimme järjestösihteeri Milla Brandtell (milla.brandtell@kokoomusnuoret.fi).