Kokoomusnuoret kaksi askelta edellä – liiton puheenjohtaja Wille Rydman & Keski-Suomen Kokoomusnuorten saunailta 5.3.

Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtaja Wille Rydman saapuu 5.3. Jyväskylään pitämään jäsenillemme koulutuksen ”Kokoomusnuoret kaksi askelta edellä.” Koulutuksen tarkoituksena on perehdyttää piirin alueen järjestötoimijoita poliittisen vaikuttamisen osaajiksi liittojohdon kannustamana. Keski-Suomen kokoomusnuorilla on koulutuksen aikana myös mahdollisuus keskustella liiton puheenjohtajan kanssa mieleisistään aiheista.

Koulutuksen jälkeen jatkamme iltaa saunoen ja nauttien muiden kokoomusnuorten seurasta. Olitpa sitten uusi, vanha tai jotain siltä väliltä -kokoomusnuori, olet erittäin tervetullut!

Tapahtuma järjestetään Nanoscience Centerin saunatilassa Jyväskylässä, Ylistönmäellä yliopiston tiloissa osoitteessa Survontie 9 kello 17.00 alkaen. Otathan mukaasi siis itsesi, pyyhkeesi ja saunajuomaa. Piiri tarjoaa syötävää ja juotavaa, mutta nestetankkaukseen voi halutessaan itse panostaa lisää.