PPP- PJ- PÄIVILLÄ PORVOOSSA

Piirihallituksen jäsenen kirjoitus Kokoomuksen puheenjohtajapäiviltä.

Omien joukkojen tuki antaa aina vaikeina aikoina voimaa, oli kyseessä miten klisee tahansa. Samaa sanoi pääministeri, Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen omilleen, yli 500 sadalle kokoomuslaiselle Porvoossa lauantaina 16.3. Uudehkolle kokoomustoimijalle, ja miksei vanhallekin, Kokoomuksen Puheenjohtajapäivät antoi mahdollisuuden tutustua kokoomuslaisiin ympäri Suomen, toi puhtia omaan yhdistystoimintaan ja päivitti ajan tasalle sen, mitä Kokoomus oikein seuraavaksi aikoo.

Tosiaan, Kataisen puhe Petteri Orvon juonnolla säestettynä, paneelikeskustelu ja Taru Tujusen katsaus Kokoomuksen tulevaisuuteen. Päivään mahtui siis paljon ohjelmaa hyvällä ruualla ja kokoomustovereilla maustettuna. Tärkeimpänä teemana oli työ; Kataisen viesti oli, että työn arvostusta on nostettava ja työ on nähtävä itseisarvona, ei vain toimeentulonlähteenä. Totta kai työn on oltava mielekästä tekijälleen. Itsehän olen 18-vuotias opiskelija, jolla työvuosia on, ainakin toivottavasti, hyvinkin runsain määrin edessä. Niinpä Kataisen puhe työn arvostuksesta kyllä kolahti.