Ruiskukkien aikaan – risteily 18.8.

Ruiskukkien aikaan -ristely on tänä vuonna Keski-Suomen Kokoomuksen 90-vuotisjuhlaristeily!

Perinteinen Ruiskukkien aikaan -risteily kauniilla Päijänteellä risteillään lauantaina 18. päivä elokuuta. Risteily on tänä vuonna erityisen merkityksellinen, sillä piirimme täyttää 90 vuotta. Tule mukaan juhlimaan pitkää yhteistä taivaltamme, muistelemaan vanhoja ja suunnittelemaan uusia. Vieraaksemme saamme naapuripiiristä kansanedustaja Kimmo Sasin ja myös ministeri Henna Virkkunen ja kansanedustaja Sinuhe Wallinheimo ovat mukana. Musiikista vastaa Hiltusen Isto ja luvassa on muuta ohjelmaa sekä iltapalaa.

Kokoonnumme Jyväskylän satamaan Rhea-laivalle kello 18 ja paluu samaan paikkaan kello 21. Risteilylle ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu 38 euroa Jyväskylän Kansallisseuran tilille 104530-464668 (viite 123).

Siispä kaikki mukaan juhlimaan ja samalla luomaan hyvää virettä syksyn lähestyviin kunnallisvaaleihin!

Piiritoimisto
Kansallisseura