Summer Games 2011 – ilmoittaudu nyt!

Kesän kuumin kokoomusnuorten tapahtuma reissaa tällä kertaa Pohjois-Karjalaan, Kolin kansallismaisemiin! Ajankohtana on 17.-19.6. ja innokkaimmat voivat käydä ennakkoon kurkkaamassa pelipaikkaa ja sen maisemia osoitteessa http://www.futurefreetime.fi/.

Miten Summer Gameseille pääsee mukaan? Ilmoittautuminen on helppoa! Ilmoittaudu osoitteseen teresa@kokoomusnuoret.fi. Kirjoita viestiin seuraavat asiat:

NIMI
RUOKA-AINEALLERGIAT
KYYTIMUOTO (Eli tuletko omalla kyydillä perille asti vai esim. junalla, jolloin Joensuusta hyppäät yhteiskyytiin Kolille asti. Ilmoita myös mahdollinen yhteiskyydin tarve paluumatkalle sunnuntaina.)

Vastalahjaksi saat vastaussähköpostissa laskun Summer Gamesista, jonka maksat mahdollisimman pian tai viimeistään laskun eräpäivään mennessä. Maksun kirjauduttua piirin tilille, onneksi olkoon, olet virallisesti ilmoittautunut kokoomusnuorten kuumaan kesäkivaan!

Mitä se sitten maksaa? Niille kokoomusnuorille, joilla on jäsenmaksu voimassa, hinta on vain 50€! Tämä pitää sisällään majoituksen, ohjelman, yhteiskuljetuksen Joensuusta paikanpäälle perjantaina ja takaisin sunnuntaina, aamiaiset ja lauantaina lämpimän ruuan. Jos et ole kokoomusnuorten jäsen tai on jäsenmaksu maksamatta, kertyy hintaa 150€.

Mitä siellä sitten tehdään? Ohjelma on monipuolinen ja siinä on sekä virallisempaa osiota että rentoa kesäkivaa. Perinteiseen malliin lauantaina käydään keskustelua tiukassa poliittisessa seminaarissa. Sen puhujista ja aiheista lisää tietoja tulee vasta vaalien jälkeen, mikä lienee ymmärrettävää. Muuta ohjelmaa ovat muun muassa jo perinteikkäät Miss ja Mr. KNL -kisat, rantalentis ja tietysti sitä mukavaa saunomista ja uimista saa harrastaa.

Innostuitko? Ilmoittaudu heti mukaan, mutta kuitenkin viimeistään viikolla 21! Paikkoja on rajoitetusti, vain 75, joista työvelvoitteiset vievät jo pienen siivun, joten senkin puolesta nopea toiminta kannattaa!

Kysymykset ja majoituskaveritoiveet (joita ei välttämättä toteuta plus huomioikaa, jos sivuihin tutustutte, että samassa tilassa majoittuu aina USEITA) voi osoittaa Kokoomusnuorten järjestöpäällikölle piia@kokoomusnuoret.fi.