Tulevat tapahtumat

Kessu tussaroi – vierailu ampumaradalle

Aika: lauantaina 1.7 klo 15-18

Paikka: Armoria Training Centre, Varikkotie 160, 40800 Vaajakoski

Keski-Suomen Kokoomusnuoret lähtevät tutustumaan Suomen ampuma-aselainsäädäntöön sekä ampumaan käsiaseilla Armoria Training Centeriin Vaajakoskelle!
Luvassa huikea elämysammunta asiantuntevien kouluttajien johdolla.
Alkuun tulemme saamaan perehdytyksen aseiden käyttöön sekä katsauksen Suomen nykyiseen ampuma-aselakiin ja siihen kuuluviin käytäntöihin.
Tämän jälkeen luvassa tussarointia ampumaradalla valitsemansa kokeilupaketin puitteissa!
Hinnat ja lisätietoa osoitteesta: http://atc.armoria.fi/elämys/aseiden-kokeilupaketit

HOX! Ilmoittauduthan tapahtumaan  aluekoordinaattorille.

Vierailu huutokauppakeisarin huutokauppaan

Aika: 14.7 klo 18-21

Paikka: Tervatehtaantie 93, Kangashäkki, Uurainen

Keski-Suomen ja Pirkanmaan Kokoomusnuoret järjestävät yhteistapahtumana vierailun Suomen huutokauppakeisarin huutokauppaan perjantaina 14.7. Huutokauppapaikan osoite on Tervatehtaantie 93, Kangashäkki ja se sijaitsee Uuraisilla Keski-Suomessa.
Huutokauppa alkaa klo 18, mutta myytäviin tuotteihin voi tutustua paikan päällä jo kello 16.30 alkaen sekä etukäteen netissä (http://palsanmaki.fi/). Varaathan mahdollisiin löytöihin käteistä, sillä se on ainoa maksuväline paikan päällä. Huutokaupassa on myös buffetti, josta voi ostaa pientä syötävää ja juotavaa. Ko. huutokaupat ovat erittäin suosittuja kaikenikäisten keskuudessa, joten hyvien paikkojen saamiseksi ollaan perjantaina ajoissa liikkeellä. Huutokauppaan voi osallistua, vaikka ei ostaisikaan mitään ja siinä ei ole osallistumismaksua.

Tapahtumaan osallistumiseksi suositaan kimppakyytejä, joista voi olla yhteyksissä Keski-Suomen osalta aluekoordinaattori Malviinaan (malviina.heina@kokoomusnuoret.fi) ja Pirkanmaan osalta aluekoordinaattori Sallaan (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi).

Menneet tapahtumat

Turkki-seminaari

Aika: torstaina 18.5 kello 15-18

Paikka: Opinkiven saunatila, Seminaarinmäki

Keski-Suomen Kokoomusnuoret järjestää seminaarin, jossa käsittelemme Turkkia ja sen ajankohtaista tilannetta sekä nykyistä suhdetta EU:hun. Puhujiksi saapuvat Turkin tilanteesta gradunsa tehnyt valtio-opin maisteri Eetu Heiska, sekä Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan puheenjohtaja Eyüp Yilmaz.
Seminaarin jälkeen luvassa on hauskaa illanviettoa.

Bissellä periaatteesta – keskustelua periaatetyöstä

Aika: lauantaina 20.5.2017 klo 19 alkaen

Paikka: Ravintola Bella Roman kabinetti, Jyväskylä

Kokoomuksen periaateohjelman uudistustilaisuus järjestetään Jyväskylässä lauantaina 20.5.
Kokoomusnuoret ja Kokoomusopiskelijat kerääntyvät tilaisuuden päätteeksi keskustelemaan periaatetyöstä ja kokoomuslaisista arvoista rennossa hengessä ravintola Bella Roman kabinetissa klo 19 alkaen.
Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Tule jakamaan ajatuksiasi Kokoomuksen arvoista nuorten ja opiskelijoiden kanssa!

Vierailu Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän kokoukseen

Aika: maanantaina 24.4 kello 16:30

Paikka: Jyväskylän kaupungintalo, kokoustila Vallesmanni

Keski-Suomen Kokoomusnuoret vierailevat Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän kokouksessa maanantaina 24.4 klo 16:30 alkaen. Kokouspaikkana toimii kaupungintalon Vallesmanni-kokoustila (käynti talon teatterin puoleiselta sivulta, vanhan poliisikammarin ovesta).
Tervetuloa tutustumaan valtuustoryhmän toimintaan.
Vierailu on tarkoitettu vain Keski-Suomen Kokoomusnuorten jäsenille.

Lisätietoja:
Niilo Nissinen
kunnallis- ja järjestösihteeri
niilo.nissinen@kokoomus.fi

Malviina Heinä
aluekoordinaattori
malviina.heina@kokoomusnuoret.fi

Kokoomusnuoret goes Rage Cube

Aika: perjantai 28.4 kello 16:30

Paikka: Rage Cube Jyväskylä

Jäikö kuntavaaleista jotain hampaankoloon? Pänniikö opinnot, perhe tai parisuhde? Uhkaako sisäinen ärripurri päästä valloilleen?
Jyväskylän Kokoomuksen Nuoret järjestävät tilaisuuden päästä Rage Cube JKL:ään päästämään höyryjä turvallisesti – ja ennen kaikkea hyvässä seurassa. Oli syy raivoon sitten mikä tahansa, Rage Cubessa saat paiskoa ja tuhota tavaraa ihan luvan kanssa.
Tilavarauksen vuoksi pyydämme osallistujia ilmoittautumaan aluekoordinaattorille (yhteystiedot alla).

Tervetuloa raivoamaan kanssamme! Ilonpidon jälkeen siirrymme Porvaribisseille ravintola Revolutioniin.

1,5 tuntia, 25 euroa:
- 5 pientä esinettä/hlö
- 1 keskikokoinen esine/hlö
- suojavarustus
- vapaavalintainen asearsenaali
- mahdollisuus valita lisärikottavaa Rage menusta (hinnoittelu 0,5e-20e)
- toimitilat yksityiskäyttöön koko ryhmälle

Lue lisää: https://www.ragecube.fi/

Ilmoittautumiset:

Malviina Heinä
aluekoordinaattori
malviina.heina@kokoomusnuoret.fi

Porvarit Bissellä – Kutsuvieraana Jens Holm

Aika: perjantai 28.4 kello 19

Paikka: Revolution

Vielä ennen pääsiäistä on hyvä istahtaa kanssaporvarien seuraan nauttimaan virvokkeita ravintola Revolutioniin. Kuten aina, keskustelun keskiössä ajankohtaisia asioita – myös uusille kasvoille tietoa Kokoomusnuorten toiminnasta! Kutsuvieraana Pirkanmaan piirin puheenjohtaja Jens Holm.

Työväen vappumarssin vastaanotto

Aika: maanantaina 1.5 kello 12

Paikka: Ravintola Sohwin terassi

Keski-Suomen Kokoomusnuoret vastaanottavat vappumarssin Sohwin terassilla. Tarjolla kuplivaa kuohuvaa!