Tulevat tapahtumat

Jyväskylän Kokoomuksen Nuoret: Porvarillinen mölkkyturnaus
Aika: 3.8 klo 16-18
Paikka: Mattilanniemen ranta, hotelli Alban vieressä

Pidätkö mölkyn pelaamisesta? Nautitko porvarillisesta seurasta? Kiinnostaako sinua kunnollisessa ja perinteisessä kesälajissa voittaminen? Jos vastasit kyllä edellisiin, niin tervetuloa Jyväskylän Kokoomuksen Nuorten järjestämään perinteiseen mölkkyturnaukseen!
Pulikat kolahtelevat ja kalahtelevat Mattilaniemen akateemisilla kentillä 27.9. klo 14 alkaen. Kolmelle parhaalle on maineen ja kunnian lisäksi tarjolla palkintoja ja kuplivaa!

Tapahtumailta
Aika: 8.8 klo 17 alkaen
Paikka: Versobaari, hotelli Verson alakerrassa

Syksyn pikkuhiljaa hiipiessä nostaa Keski-Suomen Kokoomusnuoret jälleen aktiivisuuttaan.
Koska järjestömme on olemassa jäsenistöämme varten, kutsumme kaikki aktiivimme ideoimaan kanssamme tulevan syksyn tapahtumia Verso Baariin 8.8 klo 17 alkaen. Otamme mielellämme vastaan uusia tapahtuma- ja koulutusideoita, jotta jäsenemme saavat kaiken mahdollisen hyödyn toiminnastamme irti! Samalla voit tulla tutustumaan jo suunnitteilla oleviin häppeninkeihin.

Sinikynäkerho ft. Lauri Skön
Aika: 25.8 klo 16-19
Paikka: Jyväskylän Veturitallit, kokoustila Venttiili

Tervetuloa Sinikynäkerhoon! Kouluttaudumme poliittisten tekstien kirjoittamisen saloihin liittomme poliittisesta suunnittelusta vastaavan Lauri Skönin opastamana. Koulutus valmentaa oivallisesti esimerkiksi mielipidekirjoitusten kirjoittamiseen. Samalla terävöitetään eroa mm. kannanoton, julkilausuman ja aloitteen välillä.
Tämä koulutus on erinomainen tulevaa liittokokousta ja aloiteiltaa ajatellen.

Aloiteilta
Aika: 31.8 klo 17 alkaen
Paikka: Piiritoimisto

Kokoomuksen Nuorten Liiton jokavuotinen liittokokous lähenee, ja on taas aika ideoida piirimme aloitteita liittohallituksen käsiteltäväksi. Kokoonnumme aivoriiheen Keski-Suomen Kokoomuksen piiritoimistolle.

Menneet tapahtumat

Turkki-seminaari

Aika: torstaina 18.5 kello 15-18

Paikka: Opinkiven saunatila, Seminaarinmäki

Keski-Suomen Kokoomusnuoret järjestää seminaarin, jossa käsittelemme Turkkia ja sen ajankohtaista tilannetta sekä nykyistä suhdetta EU:hun. Puhujiksi saapuvat Turkin tilanteesta gradunsa tehnyt valtio-opin maisteri Eetu Heiska, sekä Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan puheenjohtaja Eyüp Yilmaz.
Seminaarin jälkeen luvassa on hauskaa illanviettoa.

Bissellä periaatteesta – keskustelua periaatetyöstä

Aika: lauantaina 20.5.2017 klo 19 alkaen

Paikka: Ravintola Bella Roman kabinetti, Jyväskylä

Kokoomuksen periaateohjelman uudistustilaisuus järjestetään Jyväskylässä lauantaina 20.5.
Kokoomusnuoret ja Kokoomusopiskelijat kerääntyvät tilaisuuden päätteeksi keskustelemaan periaatetyöstä ja kokoomuslaisista arvoista rennossa hengessä ravintola Bella Roman kabinetissa klo 19 alkaen.
Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Tule jakamaan ajatuksiasi Kokoomuksen arvoista nuorten ja opiskelijoiden kanssa!

Vierailu Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän kokoukseen

Aika: maanantaina 24.4 kello 16:30

Paikka: Jyväskylän kaupungintalo, kokoustila Vallesmanni

Keski-Suomen Kokoomusnuoret vierailevat Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän kokouksessa maanantaina 24.4 klo 16:30 alkaen. Kokouspaikkana toimii kaupungintalon Vallesmanni-kokoustila (käynti talon teatterin puoleiselta sivulta, vanhan poliisikammarin ovesta).
Tervetuloa tutustumaan valtuustoryhmän toimintaan.
Vierailu on tarkoitettu vain Keski-Suomen Kokoomusnuorten jäsenille.

Lisätietoja:
Niilo Nissinen
kunnallis- ja järjestösihteeri
niilo.nissinen@kokoomus.fi

Malviina Heinä
aluekoordinaattori
malviina.heina@kokoomusnuoret.fi

Kokoomusnuoret goes Rage Cube

Aika: perjantai 28.4 kello 16:30

Paikka: Rage Cube Jyväskylä

Jäikö kuntavaaleista jotain hampaankoloon? Pänniikö opinnot, perhe tai parisuhde? Uhkaako sisäinen ärripurri päästä valloilleen?
Jyväskylän Kokoomuksen Nuoret järjestävät tilaisuuden päästä Rage Cube JKL:ään päästämään höyryjä turvallisesti – ja ennen kaikkea hyvässä seurassa. Oli syy raivoon sitten mikä tahansa, Rage Cubessa saat paiskoa ja tuhota tavaraa ihan luvan kanssa.
Tilavarauksen vuoksi pyydämme osallistujia ilmoittautumaan aluekoordinaattorille (yhteystiedot alla).

Tervetuloa raivoamaan kanssamme! Ilonpidon jälkeen siirrymme Porvaribisseille ravintola Revolutioniin.

1,5 tuntia, 25 euroa:
- 5 pientä esinettä/hlö
- 1 keskikokoinen esine/hlö
- suojavarustus
- vapaavalintainen asearsenaali
- mahdollisuus valita lisärikottavaa Rage menusta (hinnoittelu 0,5e-20e)
- toimitilat yksityiskäyttöön koko ryhmälle

Lue lisää: https://www.ragecube.fi/

Ilmoittautumiset:

Malviina Heinä
aluekoordinaattori
malviina.heina@kokoomusnuoret.fi

Porvarit Bissellä – Kutsuvieraana Jens Holm

Aika: perjantai 28.4 kello 19

Paikka: Revolution

Vielä ennen pääsiäistä on hyvä istahtaa kanssaporvarien seuraan nauttimaan virvokkeita ravintola Revolutioniin. Kuten aina, keskustelun keskiössä ajankohtaisia asioita – myös uusille kasvoille tietoa Kokoomusnuorten toiminnasta! Kutsuvieraana Pirkanmaan piirin puheenjohtaja Jens Holm.

Työväen vappumarssin vastaanotto

Aika: maanantaina 1.5 kello 12

Paikka: Ravintola Sohwin terassi

Keski-Suomen Kokoomusnuoret vastaanottavat vappumarssin Sohwin terassilla. Tarjolla kuplivaa kuohuvaa!

Vierailu huutokauppakeisarin huutokauppaan

Aika: 14.7 klo 18-21

Paikka: Tervatehtaantie 93, Kangashäkki, Uurainen

Keski-Suomen ja Pirkanmaan Kokoomusnuoret järjestävät yhteistapahtumana vierailun Suomen huutokauppakeisarin huutokauppaan perjantaina 14.7. Huutokauppapaikan osoite on Tervatehtaantie 93, Kangashäkki ja se sijaitsee Uuraisilla Keski-Suomessa.
Huutokauppa alkaa klo 18, mutta myytäviin tuotteihin voi tutustua paikan päällä jo kello 16.30 alkaen sekä etukäteen netissä (http://palsanmaki.fi/). Varaathan mahdollisiin löytöihin käteistä, sillä se on ainoa maksuväline paikan päällä. Huutokaupassa on myös buffetti, josta voi ostaa pientä syötävää ja juotavaa. Ko. huutokaupat ovat erittäin suosittuja kaikenikäisten keskuudessa, joten hyvien paikkojen saamiseksi ollaan perjantaina ajoissa liikkeellä. Huutokauppaan voi osallistua, vaikka ei ostaisikaan mitään ja siinä ei ole osallistumismaksua.

Tapahtumaan osallistumiseksi suositaan kimppakyytejä, joista voi olla yhteyksissä Keski-Suomen osalta aluekoordinaattori Malviinaan (malviina.heina@kokoomusnuoret.fi) ja Pirkanmaan osalta aluekoordinaattori Sallaan (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi).